Какво представляват Viber бизнес съобщенията?
-
Viber ви позволява да изпращате съобщения до 1000 символа (кирилица, латиница),
без ограничения за символи и енкодинг. Добавете към текста си снимка, бутон, линк, емотикони, стикери или видео -
Без значение в коя държава е клиентът ви - ще получи вашето съобщение
-
Споделяйте новини и информация за своите продукти и услуги отвъд ограниченията на кратките SMS съобщения.
Направете всяко съобщение персонално и специално. Увеличете ефективността на вашите маркетингови кампании -
Получавате обратна връзка от абоната – дали е доставено съобщението и как е абонатът е взаимодействал с него.
Статусите са в реално време и доставят ценна информация на вашия екип. -
Плащате само за доставените съобщения, неизползваните кредити се връщат във вашият портфейл.
Намалете маркетинговите си разходи!
Изпращане на съобщения по целия свят
Глобално покритие
След съгласуване на името (обикновено отнема 3 дни), Viber изпращачът може да се използва за доставяне на A2P съобщения до всяка държава в света.
Двупосочна комуникация
Бизнесът може да използва името на изпращача за взаимодействие и получаване на обратна връзка от потребителите.
Мултимедийно съдържание
Емоджи, специални знаци, изображения, бутони и разширени статуси на ваше разположение. Текстът на съобщението съдържа до
1000 знака, независимо от езика.
Състояния на доставката
Бързи и надеждни статуси за доставка на съобщения: приети, разгледани, доставени и др. Viber приема съобщения за по-малко от 3 секунди или отговаря с „Не е потребител на Viber“.
Име на подателя на бранда
Името на фирмата и логото се разпознават визуално в списъка със съобщения. Бизнес чатът е маркиран с “V” маркер (отметен) до името на подателя на Viber.
Известия на екрана на телефона
Уведомленията привличат вниманието на потребителите, а потребителите ги четат, дори ако Viber не е основното приложение за чат, но е инсталирано на телефона, след което на екрана ще се появи Push известие за съобщението.
Viber Чат Бот
Социалните медии и чат приложенията се превърнаха в предпочитан начин да общуваме с близки и приятели. Бизнесът има възможност да провежда по-лични разговори с клиента, благодарение на автоматизиран интерфейс, наречен Чат Бот. Това е компютърна програма, която провежда приятна, човешка дискусия с клиента от името на компанията. Общуването е по-естествено от това в уеб сайт или приложение. Пести човешки ресурси и обслужва много потребители без спад в качеството.
Маркетингът ще използва този мощен инструмент за своите цели
Чат Ботовете и месинджърите ще позволят по-голяма автоматизация в маркетинга.
До 2022 г. бизнесът ще ползва Чат Ботове на всички популярни платформи. Благодарение на изкуствен интелект (ИИ) тези ботове ще разполагат с интуитивен интерфейс и потребителите ще ги предпочитат. Ботове ще се интегрират в уеб-сайтове, ще заменят приложения, ще изместват запитванията по имейл
Чат ботът ще се превърне в първа точка за контакт с клиента.



Ако съобщението ви не достигне потребителя в избрания срок, ние можем да го доставим чрез друга платформа или SMS